تفاوت سري Easy IP 2.0 و سري Easy IP 2.0 Plus در چه مواردي مي باشد ؟

۲۴ بازديد

تفاوت سري Easy IP 2.0 و سري Easy IP 2.0 Plus در چه مواردي مي باشد ؟

 

اگر كاتالوگ محصولات  هايك ويژن  در سال 2018 را ديده باشيد ، شمار زيادي از دوربين هاي جديد از خانواده G0 را مي توانيد مشاهده كنيد كه پيش از اين در اين كاتالوگ وجود نداشتند . اين سري از دوربين هاي هايك ويژن تحت عنوان سري Easy IP 2.0 Plus به مشتريان اين توليد كننده قدرتمند چيني عرضه شده اند . اين سري از دوربين ها با هر سري ديگري از دوربين هاي هايك ويژن متفاوت است . در اين قسمت مي خواهيم تفاوت اين سري از دوربين ها را با سري Easy IP 2.0 هايك ويژن براي شما بيان كنيم .

مشخصات ، ويژگي هاي و تفاوت هاي  خانواده Easy IP 2.0 Plus و Easy IP 2.0

سري Easy IP 2.0 Plus  از دوربين هاي 2 ، 4 ، 6 و 8 مگا پيكسل هايك ويژن تشكيل شده است . اين سري از دوربين مداربسته   به سري G0 هم مشهور هستند اما صرف وجود داشتن المان G0 در انتهاي مدل دوربين به معني سري Easy IP 2.0 Plus بودن دوربين نيست و بايد نشانه هاي ديگري هم در مدل دوربين وجود داشته باشد. ( برخي از مدل هاي دوربين Easy IP 3.0 هايك ويژن نيز در انتها G0 دارند ) ، براي روشن تر شدن موضوع به مثال زير توجه كنيد . در حالي كه دوربين هاي سري Easy IP 2.0  تنها با رزولوشن هاي 2 و 4 مگا پيكسل توليد و به مشتريان عرضه مي شود .

تفاوت سري Easy IP 2.0 و سري Easy IP 2.0 Plus در چه مواردي مي باشد ؟

يكي از مدل هاي دوربين سري Easy IP 2.0 Plus هايك ويژن DS-2CD2143G0-1 است ، شما در اين دوربين چند نكته را مي توانيد از مدل دوربين استخراج كنيد ، مدل دوربين به ما مي گويد كه دوربين از نوع دام و 4 مگا پيكسل است (DS-2CD2143G0-1 ) سري 2 و از نوع اقتصادي است (DS-2CD2143G0-1 ) اما نكته مهمي كه بايد به آن توجه كنيم كد دوربين است (DS-2CD2143G0-1 ) . همانگونه كه مشاهده مي كنيد كد دوربين ، عدد سه است و اين بدين معناست كه دوربين از سري Easy IP 2.0 Plus مي باشد . كد دوربين در خانواده Easy IP 2.0 ، عدد 2 است و مدل هاي دوربين به اين عدد ختم مي شوند ( DS-2CD2042WD-I ) . اين نكته را مي توان به عنوان يك تفاوت ظاهري در مدل اين دو خانواده بيان كرد .

تفاوت ديگر بين خانواده Easy IP 2.0 Plus و Easy IP 2.0 را اينگونه بيان كرد ؛ دوربين هاي Easy IP 2.0 Plus از فرمت فشرده سازي هوشمند H.265 ، H.265+ ، H.264 و H.264+ پشتيباني مي كنند در حالي كه دوربين هاي Easy IP 2.0 تنها از فرمت هاي H.264 و H.264+ پشتيباني مي كنند .

مطالبي براي مطالعه بيشتر در خصوص دوربين مداربسته :  دوربين مداربسته تي وي تي

ارسال سه استريم مجزا

دوربين هاي خانواده Easy IP 2.0 Plus توان ارسال سه استريم مجزا را بصورت همزمان براي كاربران فراهم مي كنند ، كاربران مي توانند بطور همزمان از استريم اصلي ( Main Stream ) براي ضبط تصوير ، از استريم دوم ( Sub Stream ) براي انتقال تصوير و از استريم سوم ( Third Stream ) براي نمايش تصوير زنده بصورت مستقيم روي نمايشگر هايي مانند مانيتور و ويديو وال استفاده كنند . در صورتي كه در سري Easy IP 2.0  تنها كاربران مي توانند بطور همزمان دو استريم را در اختيار داشته باشند يعني استريم اصلي و استريم دوم .

الگوريتم هاي آناليز تصوير

در سري Easy IP 2.0 Plus ، امكان آناليز تصوير و آناليز رفتار افراد توسط دوربين وجود دارد و كاربران مي توانند اين امكان را روي دوربين ها فعال كنند ( 2 آناليز رفتاري و امكان تشخيص چهره )؛ در صورتي كه در خانواده Easy IP 2.0  اين دسترسي وجود ندارد و كاربران تنها مي توانند از ويژگي هاي معمولي دوربين مدار بسته استفاده كنند.

بيشتر بخوانيد : نصب دوربين مداربسته   

به عبارتي ساده تر مي توان گفت كاربران مي توانند براي پوشش نياز هاي معمولي خود در پروژه هايي كه نياز به هيچ آناليز اضافه ي تصويري ندارند از دوربين هاي سري Easy IP 2.0 استفاده كنند و براي پوشش نياز هاي حرفه اي و جامع تر خود در پروژه هاي با اهميت تر  كه نياز به آناليز تصوير و اجراي سناريو هاي امنيتي دارند مي توانند از خانواده دوربين هاي Easy IP 2.0 Plus استفاده كنند .

 

 

انواع دوربين مدار بسته از نظر ظاهر

۲۵ بازديد

انواع دوربين مدار بسته از نظر ظاهر

 

 

امروزه سيستمهاي دوربين مدار بسته رواج چشم گيري داشته و به غير از اماكني كه در آنها كسب و كار وجود دارد پاي سيستم هاي دوربين مداربسته به اماكن مسكوني نيز كشيده شده. حال جدا از اينكه علت اين موضوع چيست و آيا اين موضوع خوب است يا بد ما قصد داريم انواع دوربين مدار بسته را در اين مطلب مفصل تشريح كنيم.

تقسيم بندي دوربين مدار بسته به لحاظ ظاهري به شرح زير مي باشد

دوربين مداربسته بولت

در گام اول معرفي انواع دوربين مداربسته، مدل بولت را بررسي مي كنيم. دوربين مدار بسته بولت در اصطلاح انگليسي Bullet كه ظاهري مانند لوله تفنگ دارد. در اين نوع دوربين، ال اي دي ديد در شب، لنز، سنسور و مدار دوربين پشت هم قرار گرفته و ساختار اين دوربين مدار بسته را تشكيل مي دهد.

 

دوربين بولت

دوربين بولت قابليت نصب بر روي ديوار وسقف را دارد و به علت اينكه اكثر اين دوربين ها با قابليت ضد آب و خاك ساخته شده اند از آنها مي توان براي فضاهاي خارجي و محوطه هايي كه سقف ندارند نيز استفاده نمود. معمولا دوربين مداربسته بولت قابليت گردش ندارند.

اين نوع دوربين ها از همان ابتدا داراي ديد در شب بودند اما ميزان آن با توجه به نوع LED و قدرت آن با يكديگر تفاوت داشتند. هر چقدر ديد در شب بيشتر و بهتر بخواهيم بايد كيس لوله اي اين دوربين هاي بولت بزرگتر باشد تا تعداد ال اي دي بيشتري در آن قرار بگيرد.

اجزاي تشكيل دهنده دوربين مدار بسته بولت:

 

  1. بدنه اصلي(فلزي يا پلاستيكي)
  2. شيشه محافظ جلو
  3. ال اي دي مادون قرمز
  4. لنز ثابت يا متغير دوربين
  5. كيت IR-CUT FILTER
  6. سنسور تصوير
  7. پايه عقب دوربين
  8. كابل خروجي (تصوير وتغذيه)

 

هايك ويژن      تي وي تي

دوربين مدار بسته دام

در معرفي انواع دوربين مدار بسته به دوربين مداربسته دام مي رسيم. اين دوربين با ظاهر گنبدي يا نيم دايره طراحي شده اند و بيشترين استفاده را در پوشش سيستم هاي نظارتي جهان بازي مي كند. شكل نيم دايره اي دوربين ايجاب مي كند كه دوربين تنها به سقف نصب گردد كه در اكثر اماكن نيز به همين گونه مي باشد. اما با اضافه كردن پايه براي دوربين دام مي توان آن را بر روي ديوار نيز نصب نمود.

دوربين دام

دوربين هاي دام نقاط قوت و ضعفي دارد كه مي بايست بر اساس مكان بهترين انتخاب را انجام داد. به طور مثال از مزيت هاي بزرگ اين دوربين مشخص نبودن مكان لنز آنهاست تا كسي نتواند با توجه به زاويه نگاه دوربين محل تصوير برداري آن را تشخيص دهد. ديگر مزيت آن قيمت پايين تر به نسبت دوربين بولت و ظاهر زيباتر آن است تا راحت تر با محيط همگام شود.

نقاط ضعف و قدرت دوربين دام

اما از نقاط ضعف دوربين دام بگوييم كه بزرگترين آن عدم امكان نصب مستقيم بر روي ديوار است و ديد در شب كم آن امكان نصب در فضاي باز را فراهم نمي كند. حتي برخي از دوربين هاي مدار بسته دام به علت شيشه ي محفظ نيم دايره، مناسب نصب در پاركينگ نيستند، زيرا با تابش نور چراغ خودرو كاملا ديد خود را از دست مي دهند.

اكثر دوربين هاي مداربسته دام قابليت ضد آب و خاك ندارند اما شركت هاي زيادي وجود دارند كه اين دوربين ها را با قابليت ضد آب و خاك و حتي ضد ضربه و شوك توليد مي كنند. اين دوربين ها آنقدر تنوع دارند كه برخي آز آن ها در اتوبان ها براي نظارت خودروها استفاده مي شود. بايد توجه داشت كه دوربين هاي استفاده شده در بزرگراه ها بايد هم از لحاظ نفوذ آب وخاك بسيار مقاوم باشند و هم ديد بسيار با كيفيتي را دارا باشند.

به مانند دوربين مدار بسته بولت، دوربين دام نيز قابليت استفاده از سنسورها لنزهاي متعددي را دارند. از سنسور هاي TVL آنالوگ گرفته تا سنسورهاي تصوير مگا پيكسلي و از لنز هاي ثابت تا لنز هاي متغير در اين محصولات ديده مي شود.

 

اجزاي تشكيل دهنده دوربين دام:

  1. روكش شيشه اي دوربين دام
  2. LED مادون قرمز
  3. لنز ثابت با متغير دوربين مدار بسته
  4. كيت فيلتر IR-CUT
  5. سنسور تصوير
  6. بدنه به همراه پايه
  7. كابل تصوير و تغذيه دوربين

دوربين مداربسته گردان يا PTZ

در گام بعدي معرفي انواع دوربين مدار بسته به دوربين PTZ ميرسيم، شايد در نگاه اول شما اين دوربين را با يك دوربين دام اشتباه بگيريد، اين دوربين نيز به مانند دوربين دام به صورت نيم دايره مي باشد كه بر روي يك پايه گردان 360 درجه اي سوار شده است. اين دوربين ها بجز پايه گردان از يك لنز متغير نيز بهره مي برند كه قابليت زوم اپتيكال وديجيتال را روي تصوير به صورت آنلاين فراهم مي سازد. در مورد بزرگنمايي يا زوم اين نكته بايد ذكر شود كه زوم اپتيكال هيچ افت كيفيتي را روي تصوير ايجاد نمي كند.

نصب دوربين مداربسته

 

 

دوربين مداربسته گردان

دوربين مداربسته كردان براي اماكني مناسب است كه يك اپراتور دوربين ها را كنترل مي كند و با اين دوربين قادر است تمام محيط محوطه را پوشش دهد. همچنين اپراتور مي تواند به اين دوربين برنامه دهد تا يك مسير را طي كند و در چند نقطه در اين مسير متوقف شود و زوم نمايد و دوباره ادامه مسير خود را طي نمايد.

راهنماهاي خريد محصولات

راهنماي خريد دوربين مدار بسته

دوربين PTZ بسيار مناسب و مورد علاقه پليس و راهنمايي و رانندگي مي باشد. چون با اين دوربين مدار بسته مي توان كنترل ترافيكي مفيدي را داشت. اين دوربين مي تواند به هر سو بچرخد و روي هر نقطه اي زوم نمايد.

دوربين مداربسته صنعتي يا باكس

اين نوع دوربين مدار بسته در گذشته به علت پايين بودن كيفيت دوربين ها استفاده بيشتري داشت اما اكنون با پيشرفت تكنولوژي و چند برابر شدن كيفيت دوربين مداربسته فروش بسيار كمي را دارا هستند. دوربين مدار بسته صنعتي براي اماكني كه نياز به تصوير شفاف و يا زوم قوي بودند، استفاده مي شود.

دوربين باكس

از جمله ويژگي مهم دوربين صنعتي استفاده از لنز هاي مختلف در آن است. اين دوربين ها در پك توليد شده فاقد لنز مي باشند و مي توان بر اساس نياز لنز ثابت يا متغير تهيه كرد. اما نقطعه ضعف دوربين هاي باكس در نداشتن ديد در شب است كه حتما مي بايست در محيط نور، هر چند كم وجود داشته باشد.

ساختار اين محصول نيز به مانند دوربين مداربسته بولت مي باشد با اين تفاوت كه لنز آن بايد به صورت مجزا خريداري شود و فاقد Led ديد در شب ميباشد.

دوربين مدار بسته مينياتوري

يك مدل از انواع دوربين مدار بسته از نوع مينياتوري است. همانطور كه از نامش پيداست دوربين مداربسته مينياتوري به نسبت ساير دوربين ها اندازه بسيار كوچكتري دارد و براي پايش نامحسوس استفاده ويژه اي دارد. لنز، سنسور و چيپ تغذيه داخل يك كاور كوچك تعبه شده تا بتوان آن را در هر جايي كار گذاشت.

نكته جالب دوربين هاي مينياتوري لنز آنهاست كه هم مي تواند ظاهر ساده اي داشته باشد و هم به اندازه سر سوزن كوچك باشد و يا به شكل يك پيچ چهار سو باشد. بسياري از دوربين هاي مداربسته مينياتوري ديد در شب ندارند اما برخي از آن ها به چند عدد LED ديد در شب تجهيز شده اند كه قادرند درتاريكي چند متري از اطراف خود را پوشش دهند كه اصلا نور دهي مناسبي ندارند.

 

مدلهاي دوربين مدار بسته مينياتوري

دوربين هاي مينياتوري نيز به مانند ساير دوربين ها به يك منبع تغذيه 12 ولت با جريان مستقيم نياز دارند تا هميشه روشن بمانند. در مدل هاي دوربين وايرلس مينياتوري از يك باتري جهت ذخيره برق چند ساعته نيز استفاده شده است.

 

 

قالب سقف وافل

۲۱ بازديد

قالب سقف وافل

انتخاب نوع قالب سقف وافل موضوع ديگري است كه بايد مورد توجه قرار گيرد. قالب سقف وفل قطعه اي است كه بسته به نوع ماده مي تواند پلاستيكي يا كامپوزيتي باشد كه در ابعاد و اشكال مختلف ساخته شود.

 

به دليل حذف بتن اضافي ،

 

انتخاب نوع قالب سقف وافل بسيار حساس است زيرا نقش مهمي در عملكرد و خروجي دارد.

 

مهمترين عامل در ساخت قالبهاي سقف وافل شكل نهايي بتن ، مقاومت ، سطح صاف و صيقلي پس از اجراي شما است.

 

بهترين گزينه براي ساخت قالب هاي سقف وافل استفاده از قالب هاي كامپوزيت به دليل سهولت اجرا و جداسازي كارآمد و به دليل صرفه جويي بيشتر در منابع و كاهش آلودگي محيط زيست ، ساخت اين نوع قالب هاي كامپوزيتي در داخل و خارج كشور در دستور كار قرار دارد روشن است

 

 

قالب هاي سقف وفل در دو نوع يك طرفه و دو طرفه ساخته مي شوند كه از جمله مزاياي قالب هاي يك طرفه مي توانيد آرماتور را كم و استفاده كنيد و طبيعتاً كاهش مي يابد. قالب منحصر به فرد به دليل ايمني و مقاومت بالاتر ، سطح صاف و يكپارچه و سرعت اجراي بالاتر ، بيشتر مورد استفاده سازندگان قرار مي گيرد.

 

ويژگي هاي سقف وفل

قالب گيري هاي مختلف در اشكال مختلف و برش قالب هاي اضافي مورد نياز نيست

به دليل حداكثر استفاده از فضا در حداكثر ضخامت ممكن است از دال بتن كمتر باشد

فاصله آرماتور را كاهش دهيد

توانايي انجام سقوط با دهانه هاي طولاني و اشكال نامنظم

مقاومت بيشتر در برابر خم شدن ناگهاني

كاهش ارتعاشات ناگهاني به دليل استفاده از ميلگردهاي دو طرفه

به دليل شكل كاسه ، قالب بيشترين صرفه جويي را دارد كه باعث كاهش وزن كلي پاييز در مقايسه با ساير روش ها مي شود.

به دليل عدم تقويت ، سرعت اجراي آن از ساير روشها بيشتر است

به دليل اجراي آسان تر ، در صورت نياز به انجام كار توسط متخصص ، هزينه منابع انساني را نيز كاهش مي دهد.

طرز تهيه اتوي وفل

اولين قدم براي اجراي سقف وافل مي تواند داربست باشد. پس از آن ، شاسي سقف اجرا مي شود و در اين روش ديگر نيازي به پانل در زير سقف نيست و به دليل ساختاري كه قالب شما را نگه داشته است ، شما را مجبور به صرفه جويي در وقت در حين اجراي سقف مي كند. آهسته

پس از آن ، قالب ها بر روي قوطي ها گرفته شده و از تقويت كننده سقف استفاده مي شود. مطابق ليستوفر طراحي شده ميلگرد مخصوص برش خورده و اجرا مي شود و نوبت به بتن ريزي مي رسد كه اگر براي بتن ريزي در ارتفاع زياد به پمپ بتن نياز داريد ، پس از اتمام كار و مقاومت بتن طبق مقررات قالب بازسازي شده و اجراي سقف به پايان رسيده است. از قالب هاي خريداري شده مي توان براي پروژه هاي ديگر استفاده مجدد كرد و اين يكي از مزاياي قالب هاي سقف وافل است

 

http://www.akharinnews.com/akharinkhabar/item/153387-%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7-%D9%88-%D9%85%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D8%A8-%D8%B3%D9%82%D9%81-%D9%88%D8%A7%D9%81%D9%84.html

 

 

 

 

مزاياي طيف گسترده اي از نرم افزار اين نام مجاز نمي باشد چيست؟

۳۰ بازديد

مزاياي طيف گسترده اي از نرم افزار اين نام مجاز نمي باشد چيست؟

اگر در بازار ارزهاي ديجيتال مانند بيت كوين هستيد ، خواندن اين مقاله براي شما بسيار مهم خواهد بود.

اگر ارزهاي رمزنگاري شده اي مانند بيت كوين معامله مي كنيد و روي آنها سرمايه گذاري مي كنيد ، بهتر است اين مقاله را تا انتها بخوانيد.

 

برخلاف روش هاي سنتي بانكي ، شما در واقع هيچ حمايتي براي محافظت از دارايي خود نداريد. اين بدان معناست كه شما مي توانيد در هر زمان توسط هكرها مورد حمله قرار بگيريد يا توسط خطاي انساني روبرو شويد و بيت كوين خود را از دست دهيد بدون اينكه تصوري از دست دادن بيت كوين خود داشته باشيد.

 

اگر مي خواهيد از بيت كوين خود محافظت كنيد ، داشتن يك شبكه خصوصي مجازي (اين نام مجاز نمي باشد) كه يك محافظ خصوصي براي اتصال ايمن شما به اينترنت است ، مفيد است.

 

بنابراين چگونه مي توانيد از بيت كوين خود با اين نام مجاز نمي باشد محافظت كنيد؟ مزاياي حفظ حريم خصوصي اين نرم افزار چيست؟ در اين مقاله ما به شما پاسخ مي دهيم.

 

معرفي ارزهاي رمزپايه

اگر به تازگي وارد دنياي ارزهاي ديجيتال شده باشيد ، به عبارت ساده ، اين پول كاملاً مجازي است و تقريباً هيچ پشتيباني فيزيكي ندارد و به اندازه ارزهاي ملي كه توسط كشورهاي مختلف پشتيباني مي شوند ، ارزش ندارد. تا زماني كه آنها از نظر فني مانند ارزهاي فيات (دلار ، ين ، يورو) كار كنند ، شما نمي توانيد از آنها به صورت فيزيكي استفاده كنيد. براي برداشت و كارمزد اسكناس بيت كوين يا دهليز وجود ندارد.

 

مي توانيد بيت كوين را در صرافي هاي مجازي خريداري و بفروشيد و آنها را در كيف پول سخت افزاري آنلاين يا مستقل ذخيره كنيد.

 

 

حدس و گمان در مورد قيمت بيت كوين

پيش بيني قيمت بيت كوين (BTC) تجارت خطرناكي است كه ميليون ها تاجر قصد دارند با حدس و گمان درباره افزايش يا سقوط آن ، آن را بدست آورند.

 

به گفته نايجل گرين ، مدير عامل و بنيانگذار گروه deVere ، قيمت بيت كوين "ممكن است قبل از پايان سال 2021 افزايش يابد."

 

"مانند طلا ، مي توان انتظار داشت كه بيت كوين ارزش خود را حفظ كند يا حتي هنگام سقوط دارايي هاي ديگر ارزش آن را افزايش دهد. اين احساس رو به رشد وجود دارد كه ما مي خواهيم رونق مشابه پايان سال 2017 را تجربه كنيم. "

 

از سرمايه گذاري هاي رمزگذاري شده خود محافظت كنيد

از آنجا كه بيت كوين و ساير ارزهاي رمزپايه توسط مقامات پولي كنترل و تنظيم نمي شوند ، شما بايد از دستگاه هاي خود به طور مستقل محافظت كنيد. در غير اين صورت ، سرمايه گذاري هاي شما در برابر هكرها و حملات مخرب آسيب پذير است. يك هكر DForce اخيراً با ورود به چين 25 ميليون دلار ارز رمزنگاري شده را سرقت كرده است.

اگر بيت كوين (كيف پول) شما هك شود ، نمي توانيد هيچگونه اقدام قانوني موثر عليه آن انجام دهيد.

نه كليدهاي شما ، نه سكه هايتان

هر از گاهي افراد و صرافي ها به دليل فعاليت هاي هكري سرمايه خود را از دست مي دهند. با ادامه اين تهديدها ، مي توانيد با استفاده از اين نام مجاز نمي باشد آدرس IP خود را پنهان كرده و مكان دستگاه خود را پنهان كنيد تا حريم خصوصي خود را به صورت آنلاين بهبود ببخشيد.

 

به ياد داشته باشيد كه اگر هكرها به كيف پول بيت كوين شما دسترسي پيدا كنند ، در حال حاضر هيچ تنظيم كننده اي براي مداخله از طرف شما وجود ندارد. بنابراين اگر كسي موفق به سرقت بيت كوين شما شود ، ديگر مال شما نيست.

 

و فقط بايد از دستش بدي ...

 

 

 

تجارت بيت كوين چيست؟

ارزهاي رمزگذاري شده مانند بيت كوين و دهليز دارايي هاي غيرمتمركز هستند و توسط يك مرجع مركزي مانند بانك يا دولت تنظيم نمي شوند.

 

هنگامي كه يك معامله انجام مي شود ، يك فناوري دفتر ديجيتال (DLT) در يك شبكه بلاكچين آزمايش مي شود ، كه داده هاي شما را بر روي هزاران سرور جداگانه ذخيره مي كند.

 

بلاكچين به دليل شفافيت تراكنش هايشان از بازي هكرها با آنها جلوگيري مي كند.

 

از كيف پول هاي بيت كوين محافظت كنيد

بسياري از تجار دارايي هاي خود را در كيف پول هاي آنلاين نگهداري مي كنند و با استفاده از يك كليد خصوصي به آنها دسترسي دارند. اگر اين كليد را فراموش كنيد ، اكنون نمي توانيد آن را بازيابي كنيد ، بنابراين امنيت اينترنت شما در درجه اول اهميت قرار دارد.

 

به زبان ساده ، كليد خصوصي رمزعبور رمزنگاري شماست - وسيله اي براي شناسايي شما به عنوان مالك واقعي. وقتي فضاي رمزنگاري مي گويد "نه كليدهاي شما و نه سكه هاي شما" ، اين به كليد خصوصي شما اشاره دارد.

 

Bitcoin اين نام مجاز نمي باشد

با استفاده از اين نام مجاز نمي باشد ذهن خود را در مورد امنيت معامله سبك كنيد.

خطرات محرمانه بودن هنگام سرمايه گذاري در بيت كوين

يكي از اولين ادعاها در مورد ارزهاي رمزپايه ، قول ناشناس بودن بود.

 

در نگاه اول ، ممكن است به نظر برسد كه ارزهاي رمزپايه فقط كليد عمومي يا آدرس ايميل شما را نشان مي دهند - و هرگز هويت واقعي شما را فاش نمي كنند. بنابراين مي توانيد با نام مستعار تجارت كنيد بدون اينكه توسط مقامات پولي رديابي شود.

 

افسوس كه اين آرمانشهر تجاري ناشناس هرگز به اين سادگي نبوده است و به همين دليل است.

 

بيت كوين كاملاً ناشناس نيست

بيت كوين ، اتريوم و ساير ارزهاي رمزپايه هرگز كاملاً ناشناس نبوده اند. در عوض ، آنها "نام مستعار" هستند كه به شما امكان مي دهند با يك نام متفاوت يا متفاوت تجارت كنيد.

 

اكنون بسياري از مبادلات به دلايل امنيتي و قانوني نياز به دانستن روند تأييد مشتري (KYC) و مبارزه با پولشويي (AML) دارند. به بيان ساده ، آنها قبل از اينكه بتوانيد با آنها معامله كنيد به نام واقعي شما احتياج دارند.

 

بنابراين بدون استفاده از اين نام مجاز نمي باشد ، خطر پيگيري IP خود را داريد كه به موقعيت واقعي و سابقه اينترنت شما حمله مي كند.

براي تجارت بيت كوين از اين نام مجاز نمي باشد استفاده كنيد

اين نام مجاز نمي باشد آدرس IP شما را پنهان مي كند و باعث مي شود شما بيشتر آنلاين ناشناس باشيد. با اطمينان از امنيت داده هاي خود ، با امنيت بيشتري مي توانيد با كسي تجارت كنيد زيرا اتصال اينترنت شما يك سرور خارجي را رمزگذاري مي كند.

 

خوشبختانه براي معامله گران بيت كوين ، اكثر ارزهاي رمزپايه از رمزگذاري HTTPS پايان به پايان استفاده مي كنند ، بنابراين هكرها نمي توانند داده هاي شما را از اين طريق رديابي كنند ، مگر اينكه دستگاه شما تحت آسيب پذيري هاي امنيتي قابل توجه باشد.

منبع اين خبر سايت چيتا وي.پي.ان است

 

دوربين مقاوم در برابر خوردگي (Anti Corrosion) هايك ويژن

۲۳ بازديد

دوربين مقاوم در برابر خوردگي (Anti Corrosion) هايك ويژن

دوربين مقاوم در برابر خوردگي (Anti Corrosion) هايك ويژن

دوربين مقاوم در برابر خوردگي (Anti Corrosion) هايك ويژن از نوع بولت مي باشد و جهت تصوير برداري در محيط هاي مرطوب، نقاطي كه خطر طوفان شن، طوفان نمك، مه شديد، بارش شديد باران و برف و … مناسب مي باشد و با استفاده از استانداردهاي فني و مكانيكي خاص خود بهترين كيفيت تصوير را از صحنه ارائه مي دهد.

برخي از مهمترين ويزگي هاي اين دوربين عبارتند از:

  • ال اي دي ديد در شب جهت تصوير برداري با كيفيت بالا در شب و محيط هاي كم نور.
  • طراحي شده بر اساس استاندارد روز دنيا به لحاظ مواد و كيفيت ساخت به گونه اي كه در محيط هاي داراي فاكتورهاي خورندگي مانند نمك، رطوبت، برف و مه و… كارايي خود را حفط مي كند.
  • نصب و راه اندازي آسان توسط مشتريان.
  • تصوير برداري با كيفيت عالي در محيط مرطوب مانند محيط هاي ساحلي و دريايي در دراز مدت ( تست شده).               بيشتر بخوانيد : دوربين مداربسته tvt
  • دارا بودن استاندارد هاي كيفيت مواد تشكيل دهنده جهت مقابله در برابر خوردگي هايي از قبيل گرد و غبار، شن، نمك، يخ، برف باران و مه.
  • رزولوشن دو مگا پيكسل فول اچ دي جهت تصوير برداري مناسب مطابق استاندارد هاي دوربين مدار بسته.
  • اين دوربين در دو نوع لنز تهيه و توليد مي شود، مدل اول با فاصله كانوني 8-16 ميليمتر و نوع دوم داراي فاصله كانوني 11-40 ميليمتر مي باشد كه يكي جهت تصوير برداري در محيط هاي كوچك و ديگري جهت تصوير برداري در محيط هاي وسيع كاربرد دارد.
  • برد ال اي دي ديد در شب 100 متر براي لنز 11-40 ميليمتر و 50 متر براي لنز 3.8-16 ميليمتر( ال اي دي هاي ديد در شب بصورت هوشمند بوده و تصوير برداري در شب را با بهترين كيفيت ممكن توسط دوربين امكان پذير مي نمايد)
  • پشتيباني از استاندارد IP67 جهت مقاومت در برابر گرد و غبار و رطوبت در بالاترين سطح ممكن براي يك دوربين مدار بسته.
  • سطح بيروني اين دوربين از استيل 316L توليد شده كه بيشترين مقاومت در برابر مواد خورنده مانند نمك و رطوبت را دارا مي باشد.
  • براي  خريد دوربين مداربسته  بهترين سايت را به شما پيشنهاد مي كنيم. به وبسايت شركت مهرتجارت برويد بهترين برند دوربين مداربسته را با نازلترين قيمت خريداري كنيد.

تكنولوژي WDR در دوربين مداربسته چيست و چه كاربردي دارد؟

۲۷ بازديد

تكنولوژي WDR در دوربين مداربسته چيست و چه كاربردي دارد؟

WDR در دوربين مداربسته مخفف Wide Dynamic Range هست كه به نوعي تكنولوژي گفته مي شود كه قابليت تطبيق دريچه ديافراگم دوربين با تغيير نور منعكس شده از شي در محيط و تصوير برداري با كيفيت مناسب گفته مي شود. زماني كه صحبت از  دوربين مدار بسته مي كنيم در وحله ي اول كيفيت تصوير برداري دوربين براي ما بسيار اهميت دارد، موارد مختلفي بر روي كيفيت تصوير، تاثير مستقيم دارد كه از جمله ي آنها مي توان به رزولوشن، پهناي باند، سرعت تصوير برداري، WDR، BLC، HLC و… اشاره نمود. در اين مجال سعي در ارائه شرحي در خصوص تكنولوژي WDR روي دوربين هاي مدار بسته تحت شبكه داريم، از شما دعوت مي كنيم كه همراه ما باشيد:

تكنولوژي WDR در دوربين مداربسته ، در واقع يك تكنولوژي پيشرفته است كه در ايران بيشتر به اسم ضد نور معروف شده است، در واقع اين تكنولوژي به دوربين در تصوير برداري مناسب از مناظري كه داراي چند نور مختلف هستند ( مثل نور زياد بيروني و نور كم داخلي) كمك شاياني مي كند. تصوير برداري توسط دوربين هاي مدار بسته تحت شبكه معمولي، در محيط هايي كه سطوح نوري متفاوتي دارند دچار مشكل مي شود و تصوير تاريك مي شود و اين موضوع يك نقطه ضعف بزرگ براي اين نوع دوربين ها به حساب مي آيد. بعنوان مثال زماني كه دوربين در حال تصوير برداري در يك محيط است يك منبع نوري قوي مانند نور خورشيد، نور چراغ خودرو، يك درب يا پنجره رو به بيرون و…، باعث تنگ تر شدن دريچه ديافراگم دوربين مدار بسته شده و نقاط كم نور واقع در ميدان ديد دوربين كاملا تاريك ديده مي شوند. در اينجاست كه تكنولوژي WDR به كمك دوربين هاي مدار بسته مي آيد. در يك تعريف WDR، به توانايي كنترل هوشمند دريچه ديافراگم دوربين در مقابل كم و يا زياد شدن انعكاس نور از شي به دوربين در محيط هاي داراي حداقل دو نور، و ارائه تصوير مناسب گفته مي شود. هنگامي كه زاويه ديد دوربين رو به پنجره يا درب ورودي، تصوير شخص تاريك و تصوير فضاي بيرون روشن و نامشخص مي باشد كه اين امر باعث ارائه تصوير فاقد ارزش مي شود اما با استفاده از دوربين هاي با قابليت WDR، تصوير بصورت كاملا مطلوب توسط فيلترهاي جبران ساز و كنترل كننده ديافراگم اصلاح شده و در اختيار قرار مي گيرد.

براي نصب دوربين مداربسته   بايد با متخصصين اين حوزه تماس بگيريد. ما شركت مهر تجارت را به شما پيشنهاد مي كنيم.

 

تكنولوژي WDR چيست و چه كاربردي دارد؟

تكنولوژي WDR در دوربين مداربسته به دو نوع تقسيم مي شود كه عبارتند از: WDR و DWDR.

WDR:

 اين تكنولوژي به دوربين مدار بسته   هايك ويژن  اين امكان را مي دهد تا در شرايط نوري نامناسب كه در بالا به آن اشاره شد، تصوير با كيفيت بگيرد. اين تكنولوژي هم در دوربين هاي آنالوگ و هم در دوربين هاي تحت شبكه (IP)، وجود دارد و واحد آن دسي بل مي باشد. بعنوان مثال يك دوربين مدار بسته تي وي تي با WDR، معادل 120 دسي بل، به دوربين امكان تصوير برداري با كيفيت در هر شرايط سخت نوري را با كيفيت عالي مي دهد.

DWDR:

مفهوم WDR ديجيتال يك تكنيك نرم افزاري مي باشد كه از طريق تنظيم اشعه جبران ساز ( گاما) و با جبران نقاط تاريك تصوير كار مي كند. در اين روش از دو پردازنده مجزا جهت تصوير برداري از نقاط تاريك و روشن استفاده مي كند و از تلفيق اين دو تصوير يك تصوير با كيفيت مناسب بدست مي آيد. تكنولوژي WDR ديجيتال قابل تنظيم از سطح 1 تا 8 مي باشد اما بايد توجه داشت كه تنظيم دوربين ها با اين تكنولوژي بسيار حساس و پيچيده مي باشد.

 جدول مقايسه اي بين WDR و DWDR:

مقايسه

Digital WDR

WDR

تكنولوژي

جبران نور نقاط مختلف تصوير توسط اشعه گاما

تركيب پرتوهاي كم و زياد نور در يك فريم.

مزايا

كيفيت عكس مناسب

كيفيت عكس عالي

معايب

امكان از بين رفتن قسمتي از تصوير

ممكن است دچار پراكندگي رنگ شود و يا رنگ ها در حالت پر نور طبيعي به نظر نيايند.

 

 

تاريخچه زعفران در ايران

۲۴ بازديد

تاريخچه زعفران در ايران

كلمه "زعفران" قدمتي بيش از ?0?? سال دارد. نام علمي اين گياه (Crocus Sativus) است. زعفران از كلمه زرپران (زر+پر+ان - گلي كه پرهايش همچون زر است) در زبان دري آمده و به اين معناست كه گلبرگ هاي اين گياه همچون زر گرانبها و قيمتي مي‌باشد.

كلمه "زعفران" قدمتي بيش از ?0?? سال دارد. نام علمي اين گياه (Crocus Sativus) است. زعفران از كلمه زرپران (زر+پر+ان - گلي كه پرهايش همچون زر است) در زبان دري آمده و به اين معناست كه گلبرگ هاي اين گياه همچون زر گرانبها و قيمتي مي‌باشد. اين كلمه در زبان‌هاي مختلف به شكل‌هاي گوناگون تلفظ مي‌شود. در پشتو و عربي "زعفران" ، در زبان‌هاي فارسي و تركي "Zefrun" ،  در زبان انگليسي "saffron"، در زبان اسپانيايي " azafr?n"، در زبان ايتاليايي "zaferano"، در زبان هندي "zuffron" و در زبان فرانسه "safrane" تلفظ مي­شود. در زبان سرياني كُركُم يا كَركُم ، ابوريحان بيروني ضمن وصف زعفران و نام‌هاي آن در زبان‌هاي مختلف مي‌گويد زعفران را به رومي اينخوس و قرقو، جالينوس قوروقوس گفته است.

زعفران در اعصار گذشته

 كارشناسان معتقدند كه زعفران اولين بار در كشورهاي يونان، ايران، تركيه و افغانستان رشد كرده است. به روايتي ديگر، پيدايش نخستين مزارع زعفران در جهان در نواحي همدان و كرمانشاه، تفرش و برخي از مناطق مازندران بوده است. پس از اسلام زعفران مناطق بروجرد، اصفهان، نهاوند و ري نيز شهرت زيادي پيدا نمود اما با حمله مغولان كشت آن رو به انقراض رفت. پس از آن كشت زعفران در بيرجند و قائنات شروع شد كه تا امروز هم ادامه دارد و بسيار شهرت يافته است.

 

 
   



در عصر هخامنشيان توليد زعفران در ايران قابل توجه بوده به طوري كه روزانه در دربار دومينه (حدود يك كيلوگرم) زعفران استفاده مي‌شد. كاربرد زعفران در آن زمان به عنوان رنگ و رايحه انواع خوراكي‌ها مانند تزئين كلوچه، شيريني و نان و همچنين در ساخت روغن‌هاي آرايشي بوده است. اين روغن‌ها همانند كرم‌ها يا ماسك‌ها امروزه نيز جهت زيبايي و لطافت پوست استفاده مي‌شوند. مستندات و شواهد تاريخي حاكي از اين است كه از زعفران براي عطر و بخور جهت خوشبو كردن فضاي كاخ‌ها، مجالس جشن و سرور نيز استفاده مي‌كردند. در سنگ نگاره‌هاي تخت جمشيد نيز جلوي داريوش دو بخوردان براي استفاده از عطر و بخور در كاخ‌هاي پرسپوليس كنده‌كاري شده است.

 

براي اطمينان در خريدي بدون واسطه و با قيمت مناسب به صفحه خريد زعفران بهرامن مراجعه كنيد. قيمت زعفران بهرامن در مقايسه با كيفيت اين محصول عامل رقابتي در فروش اين ادويه گرانبهاست.

در عصر ساسانيان عرب ها با زعفران آشنا شدند و آن را از شهرهاي كرمانشاه و همدان وارد كشور خود نمودند و مورد استفاده‌هاي خوراكي و غيرخوراكي قرار مي‌گرفت.  محلول زعفران گاهي به عنوان استامپ براي درج علامت بازرگاني بر روي محموله‌هاي تجاري و يا زدن نقش علامت كشتارگاه بر روي گوشت گوسفندان و يا به عنوان خوشبو كردن پيكر مردگان پس از غسل ميت، تحرير خوشنويسي بر روي پوست آهو، آراستن نسخه‌هاي خطي و نوشتن عناوين يا تحرير حاشيه‌ها، رنگ كردن پارچه‌ها، قالي‌ها و ... كاربرد داشت.

در عصر قاجاريه هم همچون عصر هخامنشيان علاوه بر مصارف غيرخوراكي از زعفران استفاده‌هاي خوراكي هم مي‌كردند و در آماده كردن شربت زعفران و انواع آش‌ها، مسقطي، يخ در بهشت، شله زرد، حلوا و بستني كاربرد داشت؛ زعفران در گذشته جهت مصارف دارويي نيز استفاده مي‌شده است.

دانشمنداني همچون بخارايي، ابوعلي سينا، بغدادي، خراساني و بسياري از پزشكان ايراني- اسلامي از آن در توليد روغن‌ها، مواد آرايشي و ماسك‌هاي زيبايي استفاده مي‌كردند.

شاعراني همچون فردوسي و نظامي گنجوي در اشعار خود به خوشبو كردن فضا توسط زعفران اشاره دارند. براي مثال نظامي در اشعار خسرو و شيرين، اينگونه بيان مي‌كند: "زخار و خاره خالي كن ميانش      معطر كن به مشك و زعفرانش"

زعفران از همان زمان‌هاي گذشته به عنوان ماده‌اي خنده‌آور، مفرح و شادي‌آور، تقويت‌كننده عروق، تقويت هوش و حافظه در منابع طب و داروشناسي كهن ايراني و اسلامي شناخته شده است. پزشكان قديمي همچنين جهت درمان بيماري‌هايي همچون ماليخوليا و جنون‌، مغز و دماغ، سردرد، زخم، ورم‌ و درد مفاصل و به عنوان مسكن و خواب‌آور، تسكين دردهاي قاعدگي و تنظيم عادات ماهانه زنان، ضدعفوني‌كننده، تسهيل در زايمان، و جهت درمان بيماري‌هاي دستگاه گوارش، دستگاه تنفسي، چشم وگوش و ... از زعفران بهره مي‌گرفتند و در نسخه هايي تجويزي، زعفران تركيب اصلي دارو بود. در آن زمان براي شستشوي چشم، از محلول جوشانده نيمه گرم (ولرم) زعفران استفاده مي‌كردند چون خاصيت ضد عفوني كنندگي داشت.

 

منابع

-          Abdul Samad Katawazy; “A COMPREHENSIVE STUDY OF AFGHAN SAFFRON”; Research, Planning and Policy Directorate, April, 2013.

-          Salwee Yasmin and F. A. Nehvi; “Saffron as a valuable spice: A comprehensive review”; African Journal of Agricultural Research Vol. 8(3), pp. 234-242, 24 January, 2013.

-          محمد حسن ابريشمي؛ "زعفران از ديروز تا امروز"؛ انتشارات اميركبير؛ سال 1389.

-          وبسايت رسمي فروشگاه اينترنتي بهرامن        

منبع : ساعت24                                                                                          

انواع دوربين مدار بسته از نظر ظاهر

۲۴ بازديد

انواع دوربين مدار بسته از نظر ظاهر

 

 

امروزه سيستمهاي دوربين مدار بسته رواج چشم گيري داشته و به غير از اماكني كه در آنها كسب و كار وجود دارد پاي سيستم هاي دوربين مداربسته به اماكن مسكوني نيز كشيده شده. حال جدا از اينكه علت اين موضوع چيست و آيا اين موضوع خوب است يا بد ما قصد داريم انواع دوربين مدار بسته را در اين مطلب مفصل تشريح كنيم.

تقسيم بندي دوربين مدار بسته به لحاظ ظاهري به شرح زير مي باشد

دوربين مدار بسته بولت

در گام اول معرفي انواع دوربين مداربسته، مدل بولت را بررسي مي كنيم. دوربين مدار بسته بولت در اصطلاح انگليسي Bullet كه ظاهري مانند لوله تفنگ دارد. در اين نوع دوربين، ال اي دي ديد در شب، لنز، سنسور و مدار دوربين پشت هم قرار گرفته و ساختار اين دوربين مدار بسته را تشكيل مي دهد.

vfy_z5.jpg

دوربين بولت

دوربين بولت قابليت نصب بر روي ديوار وسقف را دارد و به علت اينكه اكثر اين دوربين ها با قابليت ضد آب و خاك ساخته شده اند از آنها مي توان براي فضاهاي خارجي و محوطه هايي كه سقف ندارند نيز استفاده نمود. معمولا دوربين مداربسته بولت قابليت گردش ندارند.

اين نوع دوربين ها از همان ابتدا داراي ديد در شب بودند اما ميزان آن با توجه به نوع LED و قدرت آن با يكديگر تفاوت داشتند. هر چقدر ديد در شب بيشتر و بهتر بخواهيم بايد كيس لوله اي اين دوربين هاي بولت بزرگتر باشد تا تعداد ال اي دي بيشتري در آن قرار بگيرد.

اجزاي تشكيل دهنده دوربين مدار بسته بولت:

 

  1. بدنه اصلي(فلزي يا پلاستيكي)
  2. شيشه محافظ جلو
  3. ال اي دي مادون قرمز
  4. لنز ثابت يا متغير دوربين
  5. كيت IR-CUT FILTER
  6. سنسور تصوير
  7. پايه عقب دوربين
  8. كابل خروجي (تصوير وتغذيه)

 

هايك ويژن      تي وي تي

دوربين مدار بسته دام

در معرفي انواع دوربين مدار بسته به دوربين مداربسته دام مي رسيم. اين دوربين با ظاهر گنبدي يا نيم دايره طراحي شده اند و بيشترين استفاده را در پوشش سيستم هاي نظارتي جهان بازي مي كند. شكل نيم دايره اي دوربين ايجاب مي كند كه دوربين تنها به سقف نصب گردد كه در اكثر اماكن نيز به همين گونه مي باشد. اما با اضافه كردن پايه براي دوربين دام مي توان آن را بر روي ديوار نيز نصب نمود.

دوربين دام

دوربين هاي دام نقاط قوت و ضعفي دارد كه مي بايست بر اساس مكان بهترين انتخاب را انجام داد. به طور مثال از مزيت هاي بزرگ اين دوربين مشخص نبودن مكان لنز آنهاست تا كسي نتواند با توجه به زاويه نگاه دوربين محل تصوير برداري آن را تشخيص دهد. ديگر مزيت آن قيمت پايين تر به نسبت دوربين بولت و ظاهر زيباتر آن است تا راحت تر با محيط همگام شود.

نقاط ضعف و قدرت دوربين دام

اما از نقاط ضعف دوربين دام بگوييم كه بزرگترين آن عدم امكان نصب مستقيم بر روي ديوار است و ديد در شب كم آن امكان نصب در فضاي باز را فراهم نمي كند. حتي برخي از دوربين هاي مدار بسته دام به علت شيشه ي محفظ نيم دايره، مناسب نصب در پاركينگ نيستند، زيرا با تابش نور چراغ خودرو كاملا ديد خود را از دست مي دهند.

اكثر دوربين هاي مداربسته دام قابليت ضد آب و خاك ندارند اما شركت هاي زيادي وجود دارند كه اين دوربين ها را با قابليت ضد آب و خاك و حتي ضد ضربه و شوك توليد مي كنند. اين دوربين ها آنقدر تنوع دارند كه برخي آز آن ها در اتوبان ها براي نظارت خودروها استفاده مي شود. بايد توجه داشت كه دوربين هاي استفاده شده در بزرگراه ها بايد هم از لحاظ نفوذ آب وخاك بسيار مقاوم باشند و هم ديد بسيار با كيفيتي را دارا باشند.

به مانند دوربين مدار بسته بولت، دوربين دام نيز قابليت استفاده از سنسورها لنزهاي متعددي را دارند. از سنسور هاي TVL آنالوگ گرفته تا سنسورهاي تصوير مگا پيكسلي و از لنز هاي ثابت تا لنز هاي متغير در اين محصولات ديده مي شود. شهرنت در اپليكيشن شهرنت شما

 

اجزاي تشكيل دهنده دوربين دام:

  1. روكش شيشه اي دوربين دام
  2. LED مادون قرمز
  3. لنز ثابت با متغير دوربين مدار بسته
  4. كيت فيلتر IR-CUT
  5. سنسور تصوير
  6. بدنه به همراه پايه
  7. كابل تصوير و تغذيه دوربين

دوربين مداربسته گردان يا PTZ

در گام بعدي معرفي انواع دوربين مدار بسته به دوربين PTZ ميرسيم، شايد در نگاه اول شما اين دوربين را با يك دوربين دام اشتباه بگيريد، اين دوربين نيز به مانند دوربين دام به صورت نيم دايره مي باشد كه بر روي يك پايه گردان 360 درجه اي سوار شده است. اين دوربين ها بجز پايه گردان از يك لنز متغير نيز بهره مي برند كه قابليت زوم اپتيكال وديجيتال را روي تصوير به صورت آنلاين فراهم مي سازد. در مورد بزرگنمايي يا زوم اين نكته بايد ذكر شود كه زوم اپتيكال هيچ افت كيفيتي را روي تصوير ايجاد نمي كند.

دوربين تي وي تي 

دوربين مداربسته گردان

دوربين مداربسته كردان براي اماكني مناسب است كه يك اپراتور دوربين ها را كنترل مي كند و با اين دوربين قادر است تمام محيط محوطه را پوشش دهد. همچنين اپراتور مي تواند به اين دوربين برنامه دهد تا يك مسير را طي كند و در چند نقطه در اين مسير متوقف شود و زوم نمايد و دوباره ادامه مسير خود را طي نمايد.

راهنماهاي خريد محصولات

راهنماي خريد دوربين مدار بسته

دوربين PTZ بسيار مناسب و مورد علاقه پليس و راهنمايي و رانندگي مي باشد. چون با اين دوربين مدار بسته مي توان كنترل ترافيكي مفيدي را داشت. اين دوربين مي تواند به هر سو بچرخد و روي هر نقطه اي زوم نمايد.

دوربين مداربسته صنعتي يا باكس

اين نوع دوربين مدار بسته در گذشته به علت پايين بودن كيفيت دوربين ها استفاده بيشتري داشت اما اكنون با پيشرفت تكنولوژي و چند برابر شدن كيفيت دوربين مداربسته فروش بسيار كمي را دارا هستند. دوربين مدار بسته صنعتي براي اماكني كه نياز به تصوير شفاف و يا زوم قوي بودند، استفاده مي شود.

دوربين باكس

از جمله ويژگي مهم دوربين صنعتي استفاده از لنز هاي مختلف در آن است. اين دوربين ها در پك توليد شده فاقد لنز مي باشند و مي توان بر اساس نياز لنز ثابت يا متغير تهيه كرد. اما نقطعه ضعف دوربين هاي باكس در نداشتن ديد در شب است كه حتما مي بايست در محيط نور، هر چند كم وجود داشته باشد.

ساختار اين محصول نيز به مانند دوربين مداربسته بولت مي باشد با اين تفاوت كه لنز آن بايد به صورت مجزا خريداري شود و فاقد Led ديد در شب ميباشد.

دوربين مدار بسته مينياتوري

يك مدل از انواع دوربين مدار بسته از نوع مينياتوري است. همانطور كه از نامش پيداست دوربين مداربسته مينياتوري به نسبت ساير دوربين ها اندازه بسيار كوچكتري دارد و براي پايش نامحسوس استفاده ويژه اي دارد. لنز، سنسور و چيپ تغذيه داخل يك كاور كوچك تعبه شده تا بتوان آن را در هر جايي كار گذاشت.

نكته جالب دوربين هاي مينياتوري لنز آنهاست كه هم مي تواند ظاهر ساده اي داشته باشد و هم به اندازه سر سوزن كوچك باشد و يا به شكل يك پيچ چهار سو باشد. بسياري از دوربين هاي مداربسته مينياتوري ديد در شب ندارند اما برخي از آن ها به چند عدد LED ديد در شب تجهيز شده اند كه قادرند درتاريكي چند متري از اطراف خود را پوشش دهند كه اصلا نور دهي مناسبي ندارند.

 

مدلهاي دوربين مدار بسته مينياتوري

دوربين هاي مينياتوري نيز به مانند ساير دوربين ها به يك منبع تغذيه 12 ولت با جريان مستقيم نياز دارند تا هميشه روشن بمانند. در مدل هاي دوربين وايرلس مينياتوري از يك باتري جهت ذخيره برق چند ساعته نيز استفاده شده است.

مهاجرت به كانادا با رايا بين الملل

۲۴ بازديد

مهاجرت به كانادا با رايا بين الملل

 

كشور كانادا يكي از پيشرفته‌ترين كشورهاي جهان است و در هم اكنون به يكي از جذاب ترين مقاصد براي مهاجرت و مهاجرت تحصيلي تبديل شده است.  از جمله جذابيت هاي كانادا جامعه چندفرهنگي آن است، همچنين از ديگر مزاياي كانادا مي توان به كيفيت بالاي آموزشي در كانادا و شهريه كمتر نسبت به ساير كشورها اشاره كرد. كانادا دومين كشور بزرگ است كه بهخاطر استاندارد بالاي زندگي در كانادا، مورد توجه تعداد زيادي از مردم كه قصد دارند براي تحصيل، كار يا زندگي مهاجرت كنند قرار گرفته است. اقتصاد رو به رشد كانادا، شرايط فرهنگي مناسب، مهاجرپذيري و وجود دانشگاه‌هاي معتبر از جمله عواملي هستند كه مي‌توانند براي همه افرادي كه ميخواهند مهاجرت تحصيلي و اخذ ويزاي تحصيلي كشورهاي پيشرفته را داشته باشند بسيار جذاب باشد.

 

اگر شما هم از اين دسته مردم هستيد كه به فكر مهاجرت به كانادا يا كشورهاي ديگر هستيد توصيه مي كنيم حتما از خدمات رايابين الملل استفاده كنيد. رايابين الملل يك شركت كانادايي است كه به دانشجويان و مردمي كه قصد مهاجرت به كشورهاي اروپايي يا كانادا را دارند مشاوره و راهنمايي مي دهد و براي دريافت ويزا و اقامت كشور مقصد به شما كمك خواهد كرد.

كانادا كشوري امن براي دانشجويان

رايا بين الملل با بهره گيري از متخصصان با تجربه و استفاده از دانش روز، مشاوره هاي اختصاصي با توجه به شرايط هر يك از داوطلبان و برنامه آنها ارائه مي كند. رايابين الملل با پيگيري هاي منظم و به موقع به شما كمك خواهد كرد تا با صرف كمترين زمان بهترين نتيجه را براي مهاجرت و مهاجرت تحصيلي خود دريافت كنيد.

شركت رايابين الملل international raya در تلاش است بهترين خدمات و راهنمايي ها را به شما براي ادامه تحصيل و كار در كشورهاي مختلف دنيا بويژه كانادا ارائه كند تا در سختي هاي اين مسير تنها نباشيد و در كمترين زمان اين مسير سخت را پشت سر بگذاريد. براي آشنايي بيشتر با شرايط تحصيلي و مدارك مورد نياز و زندگي در كشورهاي مختلف مي توانيد به سايت رايا بين الملل مراجعه كنيد.

دانلود فيلم ابد و يك روز ????

۲۲ بازديد

دانلود فيلم ابد و يك روز ????

hcdd_z12.jpg

فيلم ابد و يك روز داستان خانواده اي است كه درگير مشكلات همچون اعتياد، تهي دستي، بيكاري و، از روابط عاطفي ميان اعضاي خانواده شكننده است. و سميه دختر خانواده به دنبال رهايي از اين مشكلات است .داستان هايي كه دحول محور خواستگاري از سميه شكل مي گيرد اتفاقاتي در خانواده رقم مي زند كه ….

اطلاعات تكميلي فيلم ابد و يك روز ???? :

كارگردان : Saeed Roustayi

نويسنده ها : Saeed Roustayi

بازيگران : Payman Maadi, Navid Mohammadzadeh, Parinaz Izadyar

كشور : Iran

زبان : Persian

تاريخ انتشار : ?? March 2016 (Iran)

شناخته شده به اسم : Life and a Day

لوكيشن فيلمبرداري : Tehran, Iran

فيلم ابد و يك روز به كارگرداني سعيد روستايي در سال ???? ساخته شده است. اين فيلم محصول كشور ايران و در ژانر خانوادگي و اجتماعي مي‌باشد. در اين فيلم پيمان معادي، نويد محمدزاده، پريناز ايزديار، شبنم مقدمي، ريما رامين فر، مهدي قرباني، معصومه رحماني , شيرين يزدان بخش به هنرمندي پرداخته‌اند.

http://upnod.tv