خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوكس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

۵۱ بازديد

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوكس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

به گزارش خبرگزاري آفتاب، كلمه cnc مخفف كلمه Computer Numerical Control  به معناي كنترل كننده عددي توسط كامپيوتر مي‌باشد. اين كامپيوترها به صدور دستورهايي مرتب، ابزارها را كنترل مي‌كنند. اين دستورها ممكن است به صورت دستي توسط اشخاص نوشته شده يا توسط نرم‌افزارهاي CAM توليد شوند. در اين روش از كامپيوتر جهت انجام عمليات‌هاي مختلف نظير تراش، برش و ... استفاده مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

محصولات سي ان سي cnc داراي انواع بسياري هستند كه هر كدام كاربرد و عملكردي متفاوت و مختص خود را دارند. از جمله معروف‌ترين دستگاه‌هاي cnc مي‌توان به ماشين‌هاي ليزر سي‌ان‌سي، فرز سي‌ان‌سي و سي‌ان‌سي مخصوص برشكاري، سي ان سي هوا گاز، سي ان سي پلاسما اشاره كرد كه درادامه به بررسي  ويژگي‌ها و قابليت‌هاي دو دستگاه برش ليزري cnc و برش فرز cnc مي‌پردازيم.

برش ليزري cnc

اين فناوري در سال 1965 براي نخستين بار به كار گرفته شد. در واقع؛ اولين برش‌دهنده ليزري توسط مركزتحقيقات مهندسي وسترن الكتريك براي ايجاد سوراخ در الماس مورد استفاده قرار گرفت. برش ليزري يك تكنولوژي است كه با استفاده از يك اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلكسي و ...) با دستگاه برش ليزر استفاده مي‌شود.

برش فرز cnc

فرز يك دستگاه ماشين‌كاري است كه از ابزار تراش دوار براي برش و براده برداري از جسم مورد نظر استفاده مي‌كند در اين نوع برش به جاي ليزر از نوك فرز جهت برش استفاده مي‌شود. در گذشته اغلب دستگاه‌هاي فرز در سه راستاي  طول، عرض و عمق حركت مي‌كردند در صورتي‌كه دستگاه‌هاي فرز امروزي قابليت حركت در چهار تا شش محور را دارند. برش با دستگاه فرزcnc  رادوكس نظير برش ليزري براي برش و حكاكي انواع سنگ چوب و فلزات مناسب است.

تفاوت ميان برش فرز و برش ليزر

در ادامه به بررسي تفاوت‌هاي ميان دستگاه سي‌ان‌سي ليزر و دستگاه فرز سي‌ان‌سي مي‌پردازيم.

تفاوت اصلي ميان اين دستگاه را مي‌توان در تفاوت در شيوه عملكرد آن‌ها دانست به نحوي كه در دستگاه فرز سي‌ان‌سي، برش و حك را به صورت فيزيكي و مكانيكي انجام مي‌دهد و ابزار و سطح جسم يكديگر را لمس مي‌كنند و به واسطه گردش ابزار بر روي جسم برش يا حكاكي صورت مي‌گيرد، در صورتي‌كه در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر نيازي به تماس مستقيم با جسم وجود ندارد و برش يا حكاكي بر مبناي قدرت خروجي پرتو ليزر صورت مي‌گيرد.

دستگاه‌هاي فرز سي‌ان‌سي توانايي حك و برش مواد فازي و غير فلزي را دارند اما دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها قابليت حكاكي بر روي فلزاتي از قبيل  آلومينيوم، برنج، آهن و …  فاقد توانايي برش اين فلزات مي‌باشد.

حك توسط دستگاه فرز سي‌ان‌سي در سه بعد x، y و z انجام مي‌شود درصورتي‌كه  حك در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها در  دو بعد xوy امكان پذير است. براي حكاكي‌هاي ظريف مثل چهره استفاده از ليزر مناسب‌تر است. اما حكاكي cnc شبيه منبت است و به‌عبارتي حك سه ‌بعدي انجام مي‌دهد (نمونه آن سنگ قبر مي‌باشد).

چرا رادوكس را انتخاب مي‌كنيم؟

شركت رادوكس با فعاليت در زمينه ساخت دستگاه‌هاي برش و تنوع محصولات در زمينه اتوماسيون خطوط توليد، ليزر، انواع ربات‌هاي صنعتي و... با بالاترين كيفيت و كمترين قيمت در طي اين 20 سال به فعاليت خود ادامه داده است.

ثبت چندين اختراع در زمينه دستگاه‌هاي CNC، رادوكس را به قطب اصلي توليد دستگاه‌هاي cnc تبديل كرده است.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

آشنايي با انواع پمپ ها در صنايع غذايي

۳۹ بازديد

آشنايي با انواع پمپ ها در صنايع غذايي

. به طور كلي پمپ به دستگاهي گفته مي‌شود كه انرژي مكانيكي را از يك منبع خارجي اخذ و به سيال مايعي كه از آن عبور مي‌كند، انتقال مي‌دهد. در نتيجه انرژي سيال پس از خروج از اين دستگاه (پمپ) افزايش مي‌يابد. در پمپ ها تغييرات انرژي سيال همواره به صورت تغيير فشار سيال مشاهده مي‌گردد. از پمپها براي انتقال سيال به يك ارتفاع معين و يا جا به جايي آن در يك سيستم لوله كشي و يا هيدروليك استفاده مي نمايند. به عبارت كلي تر از پمپ براي انتقال سيال از يك نقطه به نقطه ديگر استفاده مي‌كنند.

. پمپها داراي انواع مختلفي هستند. دسته بندي هاي گوناگون، پمپ ها را بر پايه ويژگي هاي گوناگون طبقه بندي مي كنند. در يكي از رايج ترين اين طبقه بندي ها، برپايه نحوه انتقال انرژي از پمپ به سيال، پمپ ها به دودسته تقسيم مي شوند

vnoa_مونوپمپ.jpg

پمپ هاي ديناميكي در اين پمپ ها انتقال انرژي به سيال به طور دايمي است. انواع پمپ هاي ديناميكي عبارت اند از

پمپ هاي گريز از مركز

پمپ هاي محيطي

پمپ هاي خاص

پمپ هاي جابجايي مثبت در اين پمپ ها انتقال انرژي به سيال به صورت متناوب يا پريوديك صورت مي پذيرد. انواع پمپ هاي جابجايي مثبت عبارت اند از

پمپ هاي رفت و برگشتي

پمپ هاي گردشي

يكي از مهم ترين دسته بندي هايي از نوع كاربري پمپ ها را بررسي ميكند پمپ موادغذايي مي باشد كه شامل موارد زير مي باشد

پمپ دنده اي

يكي از ديگر از پمپ هاي جابجايي مثبت است كه با حركت و چرخش دنده ها سيال جابجايي شده و عمل پمپاژ انجام خواهد شد . پمپ دنده اي خودمكش بوده و قدرت بالايي نيز در مكش دارد و قابليت پمپاژ هر نوع ويسكوزيته اي از سيالات را دارد

مونوپمپ

مونو پمپ هم نوعي پمپ جابجايي مثبت است و همچنين به عنوان پمپ اسكرو يا پمپ حفره اي نيز شناخته مي شود. از اين پمپ در صنايع لبنيات ، صنايع شيريني و شكلات ، صنايع غذايي استفاده ميشود و در انواع مختلف قيف دار ، فوم بتن ، هاپر دار و معمولي و تخليه بشكه توليد ميشود

اين پمپ سيال را از طريق  مكانيزم جلوبرنده و از طريق پمپ ، دنباله اي از شكل هاي كوچك و ثابت را از طريق چرخش روتور منتقل مي كند .

 

پمپ لوب

لوب پمپ نيز مانند مونوپمپ و پمپ دنده اي جز پمپ هاي جابجايي مثبت مي باشد كه از لحاظ عملكرد مانند پمپ دنده اي مي باشد ولي دبي و فشار بالا را پوشش ميدهد

پمپ لوب در دسته پمپ هاي بهداشتي قرار ميگيرد . به اين دليل كه اين پمپ ها كمترين اثر را روي سيال چه از لحاظ فيزيكي و چه از لحاظ مكانيكي ميگذارند ميتوانند سيال هايي مثل ماست و شوينده ها را نيز پمپاژ كند . از لوب پمپ براي لبنيات ، ترشيجات ، پالپ ميوه ، مربا ، سس ها ، روغن زيتون و .... استفاده ميشود

 

 

 

 

نكات مهم طراحي سايت

۵۴ بازديد

طراحي وب سايت از يك سري اصول استاندارد پيروي مي‌كند كه رعايت آن موجب بهبود عملكرد سايت در ارتباط با كاربران مجازي مي‌شود. در اين مقاله شما را با نكات مهم طراحي سايت و طراحي پورتال آشنا خواهيم كرد.

تعداد بازديدكنندگان هر وب‌سايت به راحتي قابل مشاهده است و هر بازارياب مي‌داند كه چه مقدار ترافيك دريافت مي‌كند. اما آنچه پس از آن اتفاق مي‌افتد به وضوح آشكار نيست.

به همين دليل نكات طراحي سايت سخت است و تحت تاثير عوامل زيادي قرار دارد. حتي پس از انجام دادن 1000 پروژه موفق وب براي ما دشوار است كه بدانيم چه چيزي به بهترين وجه كار مي‌كند.

چيدمان ساختاري وب‌سايت

وب‌سايت درواقع شامل دو چيز است، ظرف و محتوا.

ظرف وب‌سايت نيز شامل دو چيز است: ساختار و سبك.

ابتدا با ساختار شروع مي‌كنيم كه نكات آن درباره چيدمان صفحه است.

پيشنهاد وب رمز: تكنيك‌هاي طراحي سايت

?.اهرم سلسله مراتبي بصري

هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آورده‌ايم:

طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده مي‌كنند تا توجه بازديدكنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت كنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازه‌ها (بزرگ يا كوچك)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و كنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است.

?.استفاده از يك عنوان توصيفي و كليدي در صفحه اصلي

عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و مي‌تواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدكننده ممكن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از كلمه كليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يك عنوان زيركانه يا مبهم مي‌نويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يك روش هوشمندانه‌تر است. بهتر است به جاي نوشتن يك عنوان جالب اما مبهم يك عنوان توصيفي بنويسيد.

?.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد

بازديدكنندگان ممكن است وقت بيشتري را در صفحه وب‌سايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست كه آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام مي‌شود.

طي يك تحقيق كه 25 ميليون بازديدكننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم كه بيشتر درگيري‌ها در زير صفحه اتفاق مي‌افتد. تنها به اين دليل كه محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست كه موثرترين مكان براي فراخواني مخاطب است.

?.يك صفحه طولاني بسازيد كه به تمام سوالات بازديدكنندگان پاسخ دهيد

پيكسل‌هاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدكننده پاسخي براي يك سوال مهم پيدا نكند به راحتي تا پايين صفحه حركت مي‌كند و زماني كه راضي شد خواندن را متوقف مي‌كند.

?.نمايش يك چيز در يك زمان مشخص

چيزي كه معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما مي‌گويند معمولا اين جمله است: «من يك طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدكنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آن‌ها فضاي سفيد را دوست ندارند بلكه پيچيدگي بصري كم را دوست دارند.

در سال 2012 گوگل تصميم گرفت كه بداند چه وب‌سايت‌هايي از نظر بازديدكنندگان زيبا هستند. اين يك مطالعه درمورد سادگي با يك نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونه‌سازي اوليه درمورد برداشت اول از وب‌سايت‌ها: تلاش در جهت درك احكام زيبايي‌شناسي».

آن‌ها در اين تحقيق دريافتند كه طرح‌هاي پيچيده كم‌تر به عنوان زيبايي درك مي‌شوند.

منبع : https://tinyurl.com/yxq2cpta

 

 

 

 

 

قوانين استفاده از چت روم

۴۵ بازديد

چت روم‌ها به مرور زمان پيشرفته تر شدند و از آن چت روم‌ هاي ابتدايي و ساده تبديل شدن به چت روم‌هايي با امكانات زياد كه فراتر از چت كردن هستند.چت‌روم‌ها اين امكان را به شما مي‌دهند كه به صورت ناشناس وارد چت شويد بدون اينكه از شما شماره تلفن يا ايميل بخواند شما ميتوانيد به صورت ناشناس با افرادي از سرتاسر دنيا چت و تبادل نظر كنيد.

اصطلاح "اتاق چت" يا ، عمدتا براي توصيف هر نوع كنفرانس همزمان، گاهي اوقات حتي كنفرانس ناهمزمان استفاده مي شود. بنابراين، اصطلاح [Chat room/ چت روم] ميتواند به معناي هر تكنولوژي از چت باران  در زمان واقعي و تعامل آنلاين با ديگران (به عنوان مثال، انجمنهاي آنلاين) به محيطهاي اجتماعي گرافيكي كاملا جامع باشد.استفاده اوليه از يك چت روم براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات از طريق متن با گروهي از كاربران ديگر است

f430744_.png

قوانين استفاده از چت روم :

هرگونه بحث سياسي، توهين به اديان، توهين به مقدسات، آشفته كردن افكار عمومي، تبليغ عليه منافع كشوري

ارسال تبليغات از سايت ها و وبلاگ هاي ديگر به هرعنوان كاملا ممنوع ميباشد

هرگونه بحث در مورد مسائل جنسي و خلاف شرع اسلامي كاملا ممنوع ميباشد

ارسال مداوم شكلك ها و پيام ها باعث كندي روم مي شود و كاملا ممنوع ميباشد

تشكر و قدرداني اوليه بابت وقت گذاشتن مطلب زير كه شرح خلاصه از چت روم فارسي اواز چت ميباشد

چت روم همانطور كه ميدانيد محيطي براي چت كردن ميباشد اما ما در تلاش هستيم هرچه بيشتر اين چتروم را روز به روز بهتر و شادتر نگه داريم

اريايي چت رومي قديمي با امكانات فوق العاده عالي ميباشد داراي شكلك ها و اتاق هاي مختلف از شهر هاي مختلف و ظاهري زيبا ميباشد

اتاق هاي گفتگو يا چتروم هاي زيادي در سراسر اينترنت ميباشد اما دليل ما براي نوشتن اين متن اين بود كه كاربران ميگويند چرا دريا چت ؟

خوشحال ميشويم به اين سوال كه چرا چت روم عسل چت ؟ مگر چتروم هاي ديگه اي وجود ندارد

در پاسخ بايد بگويم كه چرا چت روم هاي فارسي زيادي هستند كه به تازگي ايجاد شده است و امنيت اطلاعات در انها كمتر ميباشد

به دليل مشخص نميتوان اسم چت روم فارسي هاي ديگري را ببريم اما در چتروم ايران چت مديران و ناظران سايت به صورت هميشگي كاربران متخلف را از چتروم اخراج و براي هميشه مسدود ميكند

مديريت چت روم اريا بر اين باور هست كه فرهنگ ايرانيان قابل ستايش و انتشار ميباشد

 

 

ارسال پيامك انبوه چه تاثيري در افزايش ميزان فروش محصولات دارد؟

۴۵ بازديد

ارسال پيامك انبوه چه تاثيري در افزايش ميزان فروش محصولات دارد؟

uz_b5.jpg

امروزه روش هاي بسياري براي تبليغات وجود دارد كه هر كدام هم معايب و مزاياي خود را دارند.

در اين بين تبليغات به روش ارسال پيامك انبوه، بين مردم و صاحبان كسب و كار مورد توجه است.

ارسال پيامك انبوه مزاياي خاص خود را دارد. ما در اين مطلب سعي كرده ايم اين موضوع را براي شما توضيح دهيم.

با ما همراه باشيد.

حتما اين سوال براي شما پيش آمده است كه روش هاي تبليغات تا چه حد با يكديگر متفاوت مي باشند.

چرا تبليغات به روش ارسال پيامك انبوه را انتخاب مي كنيم؟

شايد بهتر باشد پاسخ اين سوال را  به اين شكل داد، از طريق سامانه ارسال پيامك تبليغات به صورت مستقيم و بدون واسطه انجام مي شود.

از اين طريق مي توانيد مطمآن باشيد كه پيام شما حتما به دست مشتري رسيده و آن را خوانده است.

در اين روش نيازي به طراحي پيچيده نمي باشد و در يك زمان كوتاه مي توانيد به افراد زياد و در فاصله كوتاهي پيامك بفرستيد.

اگر ميخواهيد از طريق ارسال اس ام اس تبليات كنيد فقط كافي است كه يك پنل پيامك تهيه كنيد.

درپنل پيامك دسترسي به محيط مديريت ارسال اس ام اس، فقط با داشتن نام كاربري و رمز عبور امكان پذير است.

پنل پيامك امكان دريافت و ارسال اس ام اس را در هر ساعت از شبانه روز دارد و تنها كافي است شما تنظيمات مربوطه را انجام دهيد.

ويژگي هاي پنل ارسال اس ام اس انبوه

  • در روش ارسال پيامك انبوه مطمئن هستيد كه پيامك شما به دست مخاطبتان رسيده است، به اين علت كه تلفن همراه براي افراد يك وسيله كاملا شخصي و جدا نشدني مي باشد. مخاطبان شما به صورت مداوم تلفن خود را چك مي كنند، در نتيجه ارسال پيامك انبوه يكي از راه هاي مفيدبراي تبليغات است.
  •  پيامك در لحظه ارسال مي شود، در اين روش شما مي توانيد در همان لحظه اي كه مد نظر داريد، پيام خود رابه مشتري برسانيد. مي‌توانيد اخبار و پيشنهادات فوري خود را از اين روش براي مشتريان ارسال كنيد.
  • هنوز جمعيت زيادي هستند كه از اينترنت استفاده نمي كنند، اما همه افراد جامعه تلفن همراه دارند و در همه اوقات از آن استفاده مي كنند. اين به اين معني است كه ارسال پيامك تبليغاتي امكان ديده شدن بيشتري دارد. در نتيجه مشتريان به ارسال پيامك واكنش بهتري نشان مي دهند.

شما مي توانيد در پيامك خود از مشتري موارد بسياري را درخواست كنيد و بازخورد بگيريد.

  • ارسال پيامك انبوه از طريق پنل پيامك كار بسيار ساده اي است. به اين شكل كه شما متن خود را تايپ مي كنيد، شماره هاي دريافت كننده را هم انتخاب مي كنيد و تنها با زدن يك دكمه، متن شما براي هزاران نفر ارسال مي شود.
  • پيامك بيش از هر روش ديگري در تلفن هاي افراد ماندگاري دارد، به اين شكل كه زماني كه شما يك پيامك ارسال مي كنيد مي تواند تا مدت ها در گوشي مخاطبان بماند.

اين پيام ها حجم بالايي ندارند و نگهداري آن ها سخت نيست، در نتيجه فرد آن ها را حفظ مي كند، ممكن است در آينده به پيام شما نياز داشته باشد و به آن رجوع كند.

  • در روش ارسال پيامك انبوه ديگر نگراني بابت نبود توزيع كننده ها نداريد و فقط با يك بار پرداخت هزينه تبليغ به فرد تبليغ كننده، مي توانيد اين كار را انجام دهيد.

شايد اين سوال براي همه پيش بيايد كه آيا هزينه پيامك هاي ارسال نشده به حساب نمايندگان برميگردد يا خير؟

پيامك هايي كه ارسال نمي شوند به دو گروه تقسيم مي شوند:

پيامك هايي كه ارسال نشده اند و پيامك هايي كه ارسال شده اما گزارش ارسال آن ها به دست ما نرسيده است.

براي مثال اگر يك شماره موبايل اشتباه باشد يا گوشي طرف مقابل براي مدت زيادي خاموش باشد و يا شماره بلك ليست باشد، اين پيامك براي آن شخص ارسال نخواهد شد و هزينه آن بازگردانده مي شود.

اما اگر ارسال نشدن پيامك به دليل نبود آنتن باشد، در اين صورت هزينه پيامك ارسال نشده از سمت مخابرات بازگردانده نمي شود.

بررسي آمار بازخورد ارسال اس ام اس انبوه

در اين بخش از مقاله ارسال اس ام اس انبوه و تاثير آن در فروش، و بازخورد آن مي پردازيم.

بيشتر از 38% از افرادي كه پيامك تبليغاتي دريافت مي كنند به آن شركت جهت كسب اطلاعات بيشتر مراجعه مي كنند.

بيشتر از 32% از اين اشخاص به فروشگاه هايي كه در آن پيامك به آن اشاره شده است مراجعه مي نمايند.

بيشتر از 27% از اشخاصي كه اين پيام را دريافت مي كنند به سايت آن شركت سر زده و براي خريد همان محصول معرفي شده و يا محصولي ديگر به آن شركت مراجعه مي كنند.

بيشتر از 26% از كساني كه اين پيام را دريافت مي كنند، براي خريد آن محصول به مغازه مورد نظر مراجعه مي كنند.

25% از همين افراد هنگام مراجعه به آن فروشگاه نسبت به خريد ديگري اقدام مي كنند.

21% از افرادي كه اس ام اس هاي تبليغاتي را دريافت مي كنند، در بدترين حالت ممكن اگر خودشان براي خريد به فروشگاه مذكور مراجعه نكنند، آن فروشگاه را حتما به دوستان و آشنايان خود معرفي مي كنند.

 

مزاياي ساخت يك پرسشنامه آنلاين چيست؟

۵۹ بازديد

مزاياي ساخت يك پرسشنامه آنلاين چيست؟

همان طور كه در اين مقاله به بررسي اين موضوع اشاره نموديم شما توانستيد با برخي از مزاياي ساخت يك پرسشنامه مطلع شويد اما اگر بخواهيم دقيق تر و كامل تر به بررسي اين موضوع بپردازيم چه راه حل هايي در انتظار ما است؟ در حالت كلي شما و مشتريان شما مي توانيد از اين مزايا حداكثر سود و استفاده را ببريد. امروزه تنها افراد با خريد محصولات و مصرف آن ها راضي نمي شوند و همواره به دنبال راهي هستند تا بتوانند نظرات و پيشنهاد خود را در خصوص چگونگي بهتر شدن شرايط براي مصرف كنندگان ارائه دهند. به لطف اينترنت اين فضا براي خريداران، مصرف كنندگان و همچنين مشتريان فراهم شده است تا آن ها بتوانند بازخورد هاي بسيار سازنده و مثبتي را به صاحبان اثر ارائه دهند و از ميان تمامي راه ها، به طور يقين اين طرح يكي از محبوب ترين و موثر ترين راه هاي پيش روي شما است.

ايجاد يك پرسشنامه براي شركت ها فرصتي را فراهم مي سازد تا نظرات و ديدگاه هاي مشتريان و مصرف كنندگان خود را به خوبي دريافت كنند و بر اساس آن بتوانند جايگاه و همچنين تغييرات رو به پيشرفتي را براي شركت خود لحاظ كنند. شما به راحتي مي توانيد با طراحي يك پرسشنامه علاوه بر نظرات مشتريان و مصرف كنندگان خود از ارائه پيشنهادات آن ها و توصيه هاي اكيدشان در خصوص سياست قيمت گذاري و همچنين نحوه بسته بندي نيز اطلاعات كاملي را دريافت كنيد. پرسشنامه آنلاين با پرسيدن سوالات مرتبط از افراد، ابزاري ارزشمند براي بازاريابان به منظور افزايش رضايت مشتري محسوب مي‌شود.

منبع : وي فرم

 

چگونه لوازم كادويي فانتزي خريداري كنيم؟

۵۸ بازديد

مي توان گفت براي تمام افراد دكوراسيون منزل اهميت زيادي دارد و اين موضوع تحقق پيدا نمي كند مگر با لوازم كادويي! لوازم كادويي را مي توانيد هم به كساني كه دوستشان داريد كادو بدهيد، هم با وجود آن ها خانه خود را تغييرات اساسي بدهيد.
به گزارش كاماپرس، بسياري از مردم در سراسر جهان به خصوص در ايران علاقه دارند كه به عزيزان خود در موقعيت هاي مختلف كادوهاي گوناگون بدهند. اين فرهنگ دوست داشتني، حس دلپذيري را هم براي كادو دهنده و هم كادو گيرنده به همراه مي آورد؛ چنانچه برخي از اين كادوها را مي توانيد در دكوراسيون منزل خود استفاده كنيد.
برخي از افراد ممكن است در هنگام خريد كادو دچار سردرگمي مي شوند و اين كار را بسيار دشوار مي دانند. شما مي توانيد با استفاده از لوازم كادويي فانتزي مختلف دوستان خود را خوشحال كنيد. خريد لوازم كادويي مانند خريد گلدان يا استند آرايشي براي بسياري از دوستان شما لذت بخش است. شما مي توانيد به جاي خريد گل، يك گلدان به دوستان خود هديه دهيد كه آن ها هم از گياهان آبزي و هم ماهي ها همزمان لذت ببرند.

.

wmzi_c1.jpg

 

 

 

مزيت خريد اينترنتي لوازم كادويي شيك
شما براي خريد كادو  ي خود دو راه متفاوت در پيش رو داريد يكي خريد حضوري از مغازه يا فروشگاه و ديگري خريد اينترنتي از فروشگاه هاي آنلاين.
خريد حضوري از نظر اينكه كادو را از نزديك ديده و آن را تهيه مي كنيد يك مزيت محسوب مي شود ولي هزينه رفت و آمد و صرف وقت زياد از معايب آن به شمار مي رود.
خريد اينترنتي لوازم كادويي شيك يك انتخاب مناسب براي عزيزان شما به شمار مي رود. شما مي توانيد با مراجعه به سايت هايي كه لوازم كادويي فانتزي دارند و با انتخاب كالاي مورد نظر، آن را درب منزل خود تحويل بگيريد. به اين صورت شما مي توانيد به راحتي بدون صرف وقت وهزينه زياد، گزينش درستي را انجام دهيد.
بايد براي تهيه لوازم كادويي شيك علايق فرد مورد نظر را بدانيد. اگر شما تيپ شخصيتي فرد را بدانيد، به راحتي مي توانيد كادوي خود را تهيه نماييد.


لوازم كادويي منزل
لوازم كادويي منزل در انواع و قيمت هاي مختلف وجود دارد. با خريد اين لوازم براي خود و يا عزيزانتان مي توانيد از زيبايي هاي آنها لذت ببريد. برخي از اين وسايل عبارتند از: تابلو دكوراتيو كه در اندازه هاي متفاوتي وجود دارند. مانند تابلو مدرن يا تابلو فرش كه ضمن آنكه برخي از اين لوازم كادويي چوبي و برخي پلاستيكي هستند ولي هر چه كه باشند داراي زيبايي و جذابيت هستند و فرد استفاده كننده از آن لذت مي برد. اگر مي خواهيد براي عزيزانتان لوازم كادويي فانتزي را به عنوان هديه انتخاب كنيد، مي توانيد به سادگي از سايت ويژن پلاست كالاي مورد نظر خود را انتخاب و تهيه كنيد. اين فروشگاه اينترنتي با عرضه محصولات خود كه داراي استانداردهاي منطبق با اتحاديه اروپا، استانداردهاي زيست محيطي، مديريت ايمني و كيفيت است، عزيزان شما را خوشنود مي سازد. محصولات اين فروشگاه اينترنتي را شركت تهران پيلتن مي سازد.
محصولات اين فروشگاه آنلاين كه با فناوري پيشرفته تهيه مي شود، شامل لوازم منزل، لوازم كادويي فانتزي و لوازم آشپزخانه يا ماكت ماشين مي باشد. شما با انتخاب كالاهاي خود از سايت ويژن پلاست مي توانيد آن را در هر كجاي ايران كه باشيد درب منزل خود تحويل بگيريد. ويژن پلاست با ايجاد راه هاي ارتباطي از طريق واتس آپ به سوالات شما در خصوص محصولات خود پاسخ مي گويد. محصولات اين شركت خدمات پس از فروش دارد و پشتيباني نيز مي شوند.